
SZLOGEN, HEADLINE
AZ ÁFONYA GRAFIKAI STÚDIÓ SZOLGÁLTÁSAINAK SZÉLES PALETTÁJÁN MEGTALÁLHATÓ A LOGÓ- VAGY ARCULATTERVEZÉSTŐL A CSOMAGOLÁSGRAFIKÁN ÁT AZ IMAGE KAMPÁNYIG (ÓRIÁSPLAKÁT, HIRDETÉS, SZÓRÓLAP STB.) SOKFÉLE TEVÉKENYSÉG, BELEÉRTVE AKÁR A KÖNYVBORÍTÓ TERVEZÉST IS.
A FENTIEKEN KÍVÜL, IGÉNY ESETÉN, VÁLLALOM SZLOGENEK, HEADLIN-OK (FŐCÍM) KITALÁLÁSÁT IS. EGY MÁRKA, TERMÉK, VAGY VÁLLALKOZÁS BEINDÍTÁSÁHOZ GYAKRAN SZÜKSÉG LEHET EGY TALÁLÓ SZLOGENRE. A SZLOGEN VAGY HEADLINE SZEREPE AZ, HOGY EGY ÁTGONDOLT MARKETINGSTRATÉGIA RÉSZEKÉNT, VERBÁLISAN ERŐSÍTSE A VIZUÁLISAN (PL. HIRDETÉS, ÓRIÁSPLAKÁT STB. FORMÁJÁBAN) MEGFOGALMAZOTT ÜZENETET. MÍG A SZLOGEN ÉVTIZEDEKET IS MEGÉLHET ÉS ÖSSZEFORRHAT EGY MÁR-
KANÉVVEL, ADDIG A HEADLINE KONKRÉT PROMÓCIÓHOZ KÖTŐDIK.
AZ ÁFONYA GRAFIKAI STÚDIÓ EGY IPARMŰVÉSZETI FŐISKOLÁT VÉGZETT REKLÁMGRAFIKUS SZEMÉVEL, SZAKTUDÁSÁVAL, KREATIVITÁSÁVAL ÉS ALÁZATÁVAL ÁLL MINDEN RÁBÍZOTT FELADATHOZ, ÍGY SEGÍTVE ÖNT ÉS VÁLLALKOZÁSÁT SIKERESSÉ TENNI.
KÉREM, TEKINTSE MEG MUNKÁIMAT A „REFERENCIÁK” MENÜPONT ALATT!
